Επικοινωνηστε μαζι μας στο http://www.tokoukesi@hotmail.com
Γίνε συγγραφέας και εσύ στο Blog του χωριού μας!! Όσο πιο πολλοί, τόσο το καλύτερο!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΙ!

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΧΡΕΟΚΩΠΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ (ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ)


Ώστε λοιπόν χρεοκοπήσαμε! Ψιλοχρεοκοπήσαμε, χρεοκοπήσαμε ή παρά λίγο να χρεοκοπήσουμε; Είναι γνωστό το θράσος του Έλληνα αλλά εσείς ρε λαμόγια, με το θράσος που κουβαλάτε, δεν πρέπει να είστε όποιοι κι όποιοι Έλληνες. Εσείς πρέπει να είστε ο πυρήνας της δομής του ελληνικού DNA!Μ' ακούτε ρε ξεφτιλισμένοι; Μ΄ακούτε δε μ΄ακούτε, σ' εσάς μιλάω, σ' εσάς απευθύνομαι καραγκιόζηδες. Σ' εσάς που βγαίνετε στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις και απευθύνεστε σ' εμένα από τη μέρα πού γεννήθηκα. Οι παππούδες σας, οι πατεράδες σας, οι μπαρμπάδες σας και τώρα εσείς. Εσείς και οι κολλητοί σας. Κλέφτες, βρωμεροί και απατεώνες. Σιχαμεροί τσιμεντοσκούληκες με γραβάτες και κοστούμια που έχετε καταληστέψει τον ιδρώτα του παππού μου, του πατέρα μου και τώρα τον δικό μου.Πόσα θα είχα να σας πω και πόσο υποχρεωμένοι θα έπρεπε να είστε, ώστε να σκύψετε τα σκατοκέφαλά σας και να με ακούσετε ευλαβικά, πριν πάτε να κρυφτείτε εκεί που σας αξίζει. Σε μιά απ' τις φυλακές που έχετε χτίσει για να βάζετε τους κλέφτες ή στα καζάνια της κόλασης που θέλετε να ρίξετε εμένα.Αλλά δεν θα σας πω τίποτα απ' όλα αυτά. Μόνο ετούτο θα σας πω:Αφού έχετε το απύθμενο θράσος να με κλέβετε κατ' εξακολούθηση επί γενεές και τώρα να παρουσιάζεστε μπροστά μου, εσείς οι ίδιοι, σαν σωτήρες μου απ' τη χρεοκοπία βάζοντάς με να πληρώσω για να μη χρεοκοπήσω, τότε να ξέρετε ένα πράγμα μονάχα.Δεν χρεοκόπησα εγώ ρε ανυπόληπτα υποκείμενα, από καμία άποψη.ΕΣΕΙΣ χρεοκοπήσατε και οι ξεπουλημένες σας "ιδεολογίες", ιδεολόγοι του κώλου και της απάτης, προδότες ενός ολόκληρου λαού που σας εμπιστεύτηκε μήπως και δει μιά άσπρη μέρα. Εσείς πρέπει να ντρέπεστε και όχι εγώ. Δεν χρεοκόπησα εγώ, γιατί ποτέ μου δεν χρωστούσα σε κανέναν εκτός από τη μάνα μου και τον πατέρα μου και πόσο μάλλον σ' εσάς. Εσείς χρεοκοπήσατε από κάθε άποψη απατεώνες. Σαν "άνθρωποι", σαν "ιδεολόγοι", σαν πολιτικοί, σαν επιστήμονες, ακόμη και σαν κλέφτες.Γιατί ο κλέφτης τουλάχιστον διακινδυνεύει για να μπουκάρει στο σπίτι και να κλέψει, ενώ εσείς είστε κλέφτες εκ του ασφαλούς, κλέφτες με ασυλία.Γι' αυτό, πέραν του να ξεκουμπιστείτε από 'δω, δεν θα σας πω τίποτα απ' όλα αυτά που έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να σας πω κι εσείς την υποχρέωση να ακούσετε.Τι να πω στους ξεφτίλες που τους άφησα να μου φυλάνε το σπίτι και βουτήξανε μέχρι και το κωλόχαρτο από την τουαλέτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: