Επικοινωνηστε μαζι μας στο http://www.tokoukesi@hotmail.com
Γίνε συγγραφέας και εσύ στο Blog του χωριού μας!! Όσο πιο πολλοί, τόσο το καλύτερο!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΙ!

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο ΑΤΖΑΜΗΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ.

Τώρα που φτώχυνα κ’ εγώ
το ‘ριξα στη ρεμούλα
το χρήμα ψάχνω εύκολα
να τα καλύψω ούλα

Είναι πολλοί οι λογαριασμοί
που έχω να πληρώνω
στην αρπαχτεί το έριξα
ευθέως το δηλώνω

Με έβαλε ο διάολος
κλοπή τρανή να κάνω
εύκολο χρήμα μπόλικο
αρπάζω και τη πιάνω

Δεν ήταν και πολύ βαρύ
το έβαλα στον ώμο
το φόρτωσα στο γάιδαρο
και πήρα αμέσως δρόμο

Το πήγα σπίτι μου ευθύς
το βλέπει η κυρά μου
και αρχίσανε όνειρα τρελά
ούλοι στη φαμελιά μου

Το ξάπλωσα στο πάτωμα
και πριν καν το ανοίξω
ούλοι τσου εγυρέυανε
το χρήμα να τσου δείξω

Ο γιος μου μου εγύρευε
μια αυτοκινητάρα
και μια γούνα ακριβή
η κόρη μου η μαγάρα

Ήρθε η κυρά μου και έκατσε
δίπλα από το πλευρό μου
κι άρχισε τσι περικοπές
από το μερδικό μου

Ν’ ανοίξει δε με παίδευσε
λες και το είχα τάμα
αντίκρισα Ευαγγέλιο
ω τι μεγάλο θαύμα;

Κάτι χαρτία από αρβανούς
και κάτι από αραπάδες
ούλα τα ανακάτωνα
μα τίποτα παράδες

Το λόγο παίρνει η κυρά
μου ρίχνει μια μούντζα
όρσε μου λέει μόμολο
τώρα φάε τη πού..α

Κλεψία ήθελες μωρέ
πήγες σε Δημαρχείο;
τα χρήματα οι πολιτικοί
τα βάζουν στο αρχείο

Πήγες και πήρες το κουτί
και το ‘φερες στο σπίτι
αι στο διάολο από δω
μωρέ παλιοαλήτη

Δε το περίμενα ποτέ
να πάθω τέτοια πάρτη
εγώ που έχω γεννηθεί
Σάββατο 9 του Μάρτη

Τέτοιο κεφάλι είμαι και γω
που πήγα να τσου κλέψω
τσου κλεφτές τσου πολιτικούς
κι αυτοί μ’ αφήσαν έξω

Γιατί τσου κλεφτές δε μπορείς
εύκολα να τσου κλέψεις
γιατί αυτοί φυλάγωνται
και συ θα διακονέψεις.

Γ.Ι.Δ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: